Nowy rozdział marki Coty Professional Beauty

185
(zgodnie z ruchem wskazówek zegara od lewego górnego rogu): Sylvie Moreau, prezes Coty Professional Beauty; Nowy Koleston Perfect with ME + wprowadzony na rynek w 2018 r .; O.P.I. Kolekcja Szkocji; Artyści i dyrektorzy Wella dzielą się sceną podczas ostatniego Światowego Dnia Mediów Coty w Lizbonie.

W ekskluzywnym oświadczeniu dla EsteticaNework, Coty Professional Beauty Executives podzieliło się spojrzeniem na najnowsze strategiczne procesy zachodzące w firmie oraz decyzją o sprzedaży profesjonalnego portfolio dla salonów.

Po 3 latach, w których Coty poczyniło niezwykłe postępy w zakresie stabilizacji i konsolidacji swojej podstawowej działalności w branży kosmetycznej, podjęto decyzję, aby bardziej skoncentrować się na branży perfum i kosmetyków. Profesjonalne portfolio Coty obejmuje wiodące marki branżowe, takie jak Wella Professionals, O.P.I., ghd, Nioxin, System Professional, Sebastian, Kadus, Londa, Clairol Professional i Sassoon. Ostateczna lista marek przeznaczonych do sprzedaży nie jest jeszcze zamknięta.

Chociaż Coty nie jest obecnie w stanie wypowiedzieć się na temat nazw zainteresowanych stron, nie ma wątpliwości, że aktywa przeznaczone na przejęcie będą bardzo atrakcyjne dla wielu potencjalnych nabywców, a opcje Coty pozostają otwarte zarówno pod względem strategicznym, jak i finansowym. Decyzja o sprzedaży profesjonalnego portfolio kosmetycznego zbiega się z przełomem dla firmy, a rok 2020 to 140. rocznica globalnej marki kolorów salonów Wella Professionals: „To trwała pasja i zaufanie tak wielu utalentowanych artystów, ambasadorów oraz partnerów biznesowych, wśród których Wella rozwijała się przez wiele lat ”- zauważył Randall Chinchilla, wiceprezes ds. marketingu i spraw korporacyjnych w firmie Coty Professional Beauty. „Mamy nadzieję pozostać blisko naszych cenionych partnerów branżowych w tej ekscytującej podróży przez wiele kolejnych lat.”

Sylvie Moreau, prezes Coty Professional Beauty podsumowała: „W ciągu ostatnich trzech lat z firmą Coty udało nam się skonsolidować naszą działalność i stworzyć solidne podstawy, które naszym zdaniem zapewnią nam sukces w nadchodzącym rozdziale. Wspólnie z tysiącami partnerów na całym świecie ugruntowaliśmy naszą pozycję jako drugiego globalnego gracza w branży profesjonalnych kosmetyków, obsługując ponad 250 000 salonów fryzjerskich i paznokci w ponad 100 krajach.

„Jestem dumna z tego, co wspólnie osiągnęliśmy i jestem zaszczycona, że mogę nadal prowadzić ten biznes i jego ludzi” – dodaje Moreau. „Będziemy nadal koncentrować się na służeniu naszym klientom i nie możemy się doczekać, aby przenieść naszą i ich firmy na kolejne poziomy.”