Pielęgnacja PREMIUM dla mężczyzn

129
ORising

Rośnie świadomość mężczyzn w temacie zdrowia skóry głowy, pielęgnacji brody i witalności włosów. Linia ORising For Man Exclusive została stworzona z myślą o bardziej świadomym i wymagającym kliencie – takim, który oczekuje realnych rezultatów, ale ceni również czyste składy, włoskie rzemiosło i holistyczne podejście do pielęgnacji.

Co zainspirowało decyzję o wprowadzeniu na polski rynek linii ORising For Man Exclusive i co sprawia, że ta linia jest szczególnie istotna dla dzisiejszego męskiego klienta?

Monika Oberda
Monika Oberda, ORising Polska, wyłączny dystrybutor marki w Polsce
:
Jako oficjalny dystrybutor marki Orising w Polsce, z radością przyjęliśmy fakt, że Myosotis zdecydował się zaprezentować swoje wieloletnie i ugruntowane doświadczenie w trychologii, oferując po raz pierwszy linię kosmetyków przeznaczoną specjalnie dla mężczyzn. Dlatego z przyjemnością wprowadzamy na polski rynek linię ORising For Man Exclusive. To, co czyni ją wyjątkową, to nacisk na kondycję skóry głowy i długotrwałe wsparcie włosów, a nie tylko stylizację. Produkty łączą w sobie aktywne składniki roślinne, dermatologicznie testowane formuły i elegancki design – idealne połączenie dla współczesnego mężczyzny, który oczekuje zarówno skuteczności, jak i dbałości o środowisko.

Sektor męskiej pielęgnacji ewoluuje – mniej chodzi o stylizację, a więcej o pielęgnację. Jak linia For Man Exclusive interpretuje tę zmianę w profesjonalnych salonach?

Line For Man Exclusive idealnie wpisuje się w branżę męskiej pielęgnacji, umożliwiając świadczenie wysokiej jakości usług, dbając o zdrowie skóry głowy, pielęgnując brodę klienta i stylizując włosy za pomocą produktów stworzonych wyłącznie z naturalnych i organicznych składników. Linia łączy w sobie to, co najlepsze z natury, z efektami zaawansowanej technologii pielęgnacyjnej. Każdy produkt został opracowany z myślą o specyficznych potrzebach mężczyzn – od oczyszczania i nawilżania, przez stylizację, po wzmacnianie i regenerację włosów i skóry.

Przerzedzanie włosów i problemy ze skórą głowy to często tematy tabu dla mężczyzn. Jak pomóc salonom podchodzić do tych problemów dyskretnie i skutecznie?

To bardzo ważne i aktualne zagadnienie – wypadanie włosów i problemy ze skórą głowy to tematy, które wielu mężczyzn uważa za krępujące lub niekomfortowe. Pomoc salonów fryzjerskich w tym obszarze powinna opierać się na dyskretnym, empatycznym i profesjonalnym podejściu. Wypadanie włosów u mężczyzn dotyka nawet połowę Polaków przed 50. rokiem życia. Dlatego niezwykle ważne jest, aby uświadomić klientom, jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja i leczenie na długo przed zauważalnym przerzedzeniem włosów.

Jaką strategię szkoleniową lub sprzedażową proponujesz, aby wypozycjonować ORising For Man Exclusive jako ofertę premium?

Aby skutecznie pozycjonować linię, wdrożyliśmy szereg strategii, w tym szkolenia produktowe i zabiegowe, szkolenia sprzedażowe, szkolenia z obsługi klienta VIP, skupienie się na budowaniu relacji z klientami, zrozumieniu ich potrzeb i zapewnieniu profesjonalnego wsparcia.

Zapewniliśmy atrakcyjną ekspozycję produktów w salonie, aby przyciągnąć uwagę klientów i zachęcić ich do zakupów. Zajęliśmy się materiałami marketingowymi. Reklamą w mediach społecznościowych.

Jakie są Twoje doświadczenia dotyczące reakcji klientów płci męskiej na bardziej kliniczne, oparte na zdrowiu podejście do pielęgnacji włosów?

Około 70% klientów naszej kliniki trychologicznej to mężczyźni, którzy zdają sobie sprawę z wagi prawidłowej pielęgnacji skóry głowy. Klienci, którzy skorzystali z profesjonalnej pomocy w problemach ze skórą głowy i włosami, dostrzegają znaczną poprawę i różnicę między kosmetykami opartymi na naturalnych składnikach a kosmetykami zawierającymi szkodliwe substancje. Po terapii nasi klienci dzielą się z nami swoimi odczuciami: widzą, że ich skóra głowy jest czysta i świeża, odczuwają przyjemne uczucie chłodu oraz zauważają poprawę kondycji skóry głowy i włosów.

Jaka jest Twoja długoterminowa wizja rozwoju ORising w Polsce? Czy mógłby on stać się punktem odniesienia w segmencie profesjonalnej pielęgnacji dla mężczyzn?

Orising od lat jest znany na polskim rynku jako profesjonalna marka kosmetyków trychologicznych. Głęboko wierzę, że nowa linia ma realny potencjał, by stać się punktem odniesienia w segmencie profesjonalnej pielęgnacji męskiej, zarówno w salonach fryzjerskich, jak i barbershopach. Myślę, że polscy klienci szybko docenią naszą koncepcję połączenia siły natury z klasą i elegancją współczesnego mężczyzny!

https://orising.pl/