Premiera SEB MAN i SYSTEMMAN podczas #GroomingGarage Launch w Mediolanie

195

Dynamiczny rozwój segmentu profesjonalnego groomingu to impuls dla firm z segmentu beauty, który owocuje wprowadzaniem na rynek nowych, męskich marek skierowanych do różnych grup klientów.

Podczas eventu w Garage Italia, kultowym miejscu związanym z luksusowymi markami motoryzacyjnymi i produktami opatrzonymi metką Made in Italy, ponad 60 dziennikarzy i influencerów z całego świata miało szansę poznać dwie nowe marki: SEB MAN i SYSTEMMAN.

Randall Chinchilla, wiceprezes ds. Influencer Marketingu z Coty, zaprezentował obie marki w towarzystwie szerokiego grona globalnych ambasadorów. Sesji obejmującej trendy pielęgnacyjne i innowacje, prowadzoną przez dr Sonję Telser, eksperta Coty ds. Trendów i Innowacji towarzyszyła gościnne pojawienie się Poppy Delevingne, globalnej ambasadorki marki System Professional.

Publiczności zaprezentowano nową linię produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów SYSTEMMAN, przeznaczoną specjalnie dla mężczyzn. Linia stanowi uzupełnienie portfolio marki System Professional o produkty dedykowane panom. W skład linii wchodzą produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów i brody.

Dużą dawkę młodzieńczej energii zapewnili dwaj ambasadorzy marki SEB MAN, Matthias Dandois i Billy Huxley, którzy przyjechali na scenę BMX i Harley’u Davidsonie. Na scenie dołączył do nich 22-letni barber i Globalny Artysta Kreatywny SEB MAN, Aiden Xydis. Korzystając ze swoich ulubionych produktów z kolekcji, zaprezentował, jakie możliwości stylizacji daje nowa marka. Podczas imprezy goście mieli okazję osobiście przetestować działanie pielęgnacyjne i stylizacyjne, oddając się w ręce barberów – ambasadorów marek.