Raport: „Rynek profesjonalnych produktów i usług fryzjerskich 2017/2018” – już w sprzedaży

588

Zapraszamy do zakupu drugiej edycji raportu

„RYNEK PROFESJONALNYCH PRODUKTÓW I USŁUG FRYZJERSKICH 2017/2018”

Badanie zostało przeprowadzone na przełomie 2017/2018, objęło ponad 400 salonów fryzjerskich w całej Polsce. Raport został przygotowany przez niezależny zespół Ekspercki Beauty Business Partner Sp. z o.o. Zawiera 68 stron. W raporcie porównanie z edycją z 2014 roku.
Raport został przygotowany przez Zespół Niezależnych Ekspertów, niezwiązanych z żadną marką, ani firmą producencko-dystrybutorską.

Cena raportu 2900 zł + 23% VAT

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem – prosimy o wpłatę na konto:
Beauty Business Partner, Bank Millenium, nr konta 55 1160 2202 0000 0001 1831 1975
Raport wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na konto.

Raport w wersji skróconej dla salonów fryzjerskich >>>

Szczegółowy spis treści:

I. Cel i obszary badania 3
II. Metodologia badań 4
1. Metody badawcze 4
2. Charakterystyka grupy badanej 5
III. Ogólna charakterystyka salonów fryzjerskich w Polsce 6
1. Klasyfikacja branży fryzjerskiej 6
2. Wielkość rynku branży fryzjerskiej 7
3. Typy salonów fryzjerskich 10
4. Staż działalności salonów fryzjerskich 10
IV. Dostępność i ceny wybranych usług fryzjerskich w roku 2017 11
1. Strzyżenie i modelowanie włosów 12
2. Farbowanie włosów 15
3. Pielęgnacja włosów 19
4. Keratynowe prostowanie włosów 23
5. Trwała ondulacja 27
6. Przedłużanie włosów 31
7. Zbiorcze porównanie oferty cenowej z rokiem 2014 33
V. Marki profesjonalnych produktów fryzjerskich 35
1. Popularność marek w salonach fryzjerskich w roku 2017 35
2. Porównanie popularności marek z rokiem 2014 36
3. Porównanie popularności marek w salonach fryzjerskich do obiektów SPA 38
4. Marki trychologiczne 39
VI. Marketing, promocja, informacja 41
1. Działania marketingowo-promocyjne w branży fryzjerskiej 41
2. Imprezy branżowe w Polsce 44
VII. Sieci franczyzowe w branży fryzjerskiej 44
VIII. Edukacja i szkolenia w sektorze fryzjerskim 47
1. Edukacja 47
2. Szkolenia 49
IX. Podsumowanie i wnioski z badań własnych 52
X. Trendy w sprzedaży produktów i usług 58
XI. Bibliografia 62

KONTAKT: e.cesarz@esteticapolska.pl, 601 620 455