W dniach 17-22 września Gdynia stała się filmową stolicą Polski. Dla Goldwell był to jeden z najbardziej intensywnych tygodni w 2018 roku. Marka była bowiem Oficjalnym Partnerem Fryzjerskim Festiwalu.
Czerwony Dywan
Przywilej bycia Oficjalnym Partnerem Fryzjerskim wiązał się niezwykle prestiżową funkcją – uczesania gwiazd na Galę Otwarcia oraz Galę Zamknięcia (tzw. Czerwony Dywan). Fryzury stworzyła piętnastka super utalentowanych stylistów: Kamila Bonawenturczyk, Katarzyna Banach, Michał Furmaniak, Arkadiusz Gałązka, Paulina Gałecka-Jakubska, Małgorzata Gołębiewska, Kwiryna Gołębiowska, Izabela Gustowska, Klaudia Jędrzejko, Dawid Klimek, Monika Mikołajczak, Agnieszka Przygodzka, Kamil Sobala, Beata Szafarowicz i Marcin Wiśniewski. Łącznie uczesali blisko 150 osób! Wśród nich były osobowości i osobistości. Aktorzy: Agata Kulesza, Gabriela Muskała, Aleksandra Konieczna, Iga Cembrzyńska, Grażyna Błęcka-Kolska, Małgorzata Potocka, Weronika Rosati, reżyserzy: Agnieszka Smoczyńska, Kinga Dębska, Kasia Adamik, dziennikarze: Monika Olejnik, Agnieszka Szydłowska, kompozytorzy: Antoni Komasa-Łazarkiewicz, muzycy: Maria Sadowska, Igor Herbut, Mary Komasa i wiele innych osób, filarów polskiego środowiska filmowego (scenarzyści, dźwiękowcy, kostiumografowie, producenci itp.).
Goldwell na wyciągnięcie ręki
Aktywność Goldwell na Festiwalu nie ograniczyła się tylko do uczesania gwiazd. We wszystkich toaletach Gdyńskiego Centrum Filmowego i Teatru Muzycznego (w obu placówkach odbywały się festiwalowe projekcje), w specjalnych koszykach umieszczono produkty Goldwell. W damskiej osiem wyselekcjonowanych specjalnie dla kobiet, w męskiej pięć. Każdego dnia festiwalu kinomani mogli – jak głosiło hasło na specjalnej naklejce – pokazać światu, że Goldwell wystylizował ich włosy.
Dodatkowo we wszystkich pokojach Hotelu Mercure, w którym nocowali goście Festiwalu, marka umieściła pakiet miniproduktów Kerasilk (szampon, odżywka, lakier), a do dwóch tysięcy pakietów akredytacyjnych dorzuciła saszetki z szamponem i odżywką ze swojej hitowej serii pielęgnacyjnej Dualsenses.
Kolorowy Mirror Room
W Multikinie stanął Mirror Room, czyli pomieszczenie składające się z samych luster. Promował on najnowszy produkt w koloryzacji Goldwell – @Pure Pigments (pigmenty, dzięki którym otrzymuje się wielowymiarową koloryzację HD). W Mirror Roomie można było przejrzeć się w lustrzanych ścianach i w lustrzanym suficie (z którego dodatkowo zwisały buteleczki @Pure Pigments oraz żarówki w ich sześciu odcieniach). Po wejściu do Mirror Roomu sylwetka multiplikowała się – zupełnie jak kolor, którego ilość odcieni zwiększa się po dodaniu @Pure Pigments. Przez cały tydzień Festiwalu hostessa informowała o @Pure Pigments oraz zachęcała do wchodzenia, robienia sobie zdjęć i oznaczania Goldwell na profilach w mediach społecznościowych, co było nagradzane saszetkami Dualsenses.
Fot. Karol Stańczak, Rafał Nowak, Mateusz Ochocki KFP, Anna Bobrowska KFP