MOROCCANOIL ogłasza współpracę z WTA – Kobiecym Stowarzyszeniem Tenisa

1026

Współpraca celebrowana będzie przez platformę INSPIRED BY WOMEN™

Moroccanoil, światowy lider w pielęgnacji opartej na olejkach, ogłasza współpracę z wiodącą kobiecą organizacją sportową – Women’s Tennis Association (WTA, Kobiece Stowarzyszenie Tenisa). Oprócz bycia ekskluzywnym sponsorem produktów do włosów dla zawodniczek WTA przez cały sezon 2019, Moroccanoil będzie współpracował z WTA poprzez platformę INSPIRED BY WOMEN™ stworzoną przez Moroccanoil w 2014 roku po to, by inspirować, celebrować i wzmacniać kobiety na całym świecie. Poprzez serię krótkich filmów INSPIRED, Moroccanoil dostarczy zawodniczkom WTA globalną platformę nagłaśniającą filantropijne inicjatywy, ktore one wspierają i dzięki którym zmieniają społeczności na całym świecie.

Pierwszy film opowiada o współpracy amerykańskiej zawodniczki Madison Keys, finalistki US Open z 2017 roku, z organizacją FearlesslyGiRL, która walczy ze znęcaniem się i promuje wspieranie się nawzajem dziewczynek w wieku szkolnym. Seria będzie kontynuowana przez cały tenisowy sezon, pokazując w filmach kolejne zawodniczki WTA, które przedstawią wspierane przez siebie organizacje.

„Nasza platforma INSPIRED BY WOMEN™ jest czymś o wiele większym niż formą kampanii dla naszej marki – to długofalowy projekt celebrujący, inspirujący i wzmacniający kobiety na całym świecie” – mówi współzałożycielka Moroccanoil Carmen Tal. „Jesteśmy podekscytowani, że możemy świętować nowy rozdział w istnieniu platformy poprzez ogłoszenie współpracy z organizacją, która wspólnie z nami dzieli naszą wizję. Co to znaczy być zainspirowanym pokazuje przykład legendarnej założycielki WTA, Billie Jean King. Poprzez stworzenie tej organizacji i bycie adwokatem na rzecz równości, Billy Jean zrewolucjonizowała świat kobiecego sportu – dlatego też dla Moroccanoil było czymś naturalnym, by współpracować z WTA, organizacją, która pokazuje co można osiągnąć dzięki sile, pasji i determinacji”.

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi móc ogłosić to idealne dopasowanie celów pomiędzy Moroccanoil i WTA”, mówi Micky Lawler, Prezydent WTA. „Za każdą z zawodniczek WTA kryje się niesamowita historia, która nie może być opowiedziana w liczbie wygranych meczów czy zdobytych tytułów. Seria INSPIRED jest kreatywną i pozytywną platformą zarówno dla Moroccanoil, jak i dla WTA by pokazywać jak zawodniczki wykorzystują swoją pasję i status gwiazd tenisa, aby czynić różnicę i przecierać nowe szlaki”.

Kobiety od zawsze były inspiracją dla Moroccanoil. Marka od początku rozumiała, że często jeden impuls wystarczy by zapoczątkować pozytywne zmiany. Historia Moroccanoil zaczęła się w ten właśnie sposób – Carmen została zainspirowana, kiedy podczas jej wizyty w Izraelu w maleńkim salonie fryzjerskim po raz pierwszy miała kontakt z olejem arganowym nakładanym na włosy, co ponad 10 lat temu było totalną nowością. Od tego czasu Carmen rozwinęła Moroccanoil w kultową globalną markę kosmetyczną bazującą na olejkach.

Fani i widzowie tenisowych zmagań mogą być częścią INSPIRED BY WOMEN™ poprzez dzielenie się historią kobiet, które zainspirowały ich w życiu. W mediach społecznościowych powinni je oznaczyć za pomocą hasztagu #InspiredByWomen. Więcej informacji na temat INSPIRED BY WOMEN™ znajduje się na stronie inspiredbywomen.com. Aby obejrzeć pierwszy film powstały we współpracy z WTA, należy odwiedzić kanał Moroccanoil na YouTube www.youtube.com/moroccanoil.

O Moroccanoil: 10 lat temu iskra inspiracji przedefiniowała branżę profesjonalnych produktów do włosów poprzez stworzenie kultowego produktu bazującego na oleju organowym – Kuracji Moroccanoil. Dekadę później nasza pasja cały czas się rozwija. Oprócz linii produktów do włosów stworzono Moroccanoil Body™ and Moroccanoil Sun™: luksusowe kolekcje kosmetyków inspirowanych Morzem Śródziemnym, które pozostawiają skórę odżywioną, naturalnie promienną i piękną. Dziś Moroccanoil jest dostępny w ponad 65 krajach i nasz cel pozostaje ten sam: wzmacniać piękne transformacje i tworzyć produkty, które dodają pewności siebie. Produkty Moroccanoil są dostępne w salonach fryzjerskich, salonach SPA i online.

Odwiedź Moroccanoil.com. Dla codziennej dawki inspiracji śledź profile Moroccanoil na Twitterze i Instagramie, zapisz się do naszych turtoriali na YouTube i znajdź nas na Facebooku!

O WTA: Założona z myślą o równych szansach dla kobiet w zawodowym sporcie przez tenisistkę Billie Jean King w 1973 roku jest dziś światowym liderem w kobiecym sporcie z ponad 2500 zawodniczkami reprezentującymi 100 narodowości i z rekordową pulą nagród o łącznej wartości 164 milionów dolarów. W 2018 roku zawody WTA były oglądane przez rekordową liczbę widzów – 600 milionów osób na całym świecie śledziło zmagania zawodniczek w kolejnych turniejach. Sezon 2019 to 55 turniejów i 4 turnieje Wielkiego Szlema rozgrywane w 29 krajach. Finałowy turniej gromadzący najlepsze zawodniczki sezonu zostanie rozegrany w chińskim Shenzhen pod koniec roku z rekordową pulą nagród przeznaczoną na grę pojedynczą i podwójną wynoszącą 14 milionów dolarów. Więcej informacji o WTA na stronie www.wtatennis.com.

W Polsce oficjalnym dystrybutorem Moroccanoil jest JBS OPTIMA sp. z o.o. sp. k. z Gdańska.