Dzielenie się, to mnożenie pięknych emocji

787

Za nami IV edycja charytatywnej kampanii I WEAR I SHARE, której inicjatorem jest Mateusz Grzywa, Dyrektor Artystyczny i Dyrektor Akademii THF, a patronką Anna Kulec-Karampotis, Dyrektor Kreatywna THF.

W ramach inicjatywy zbierane były fundusze na rzecz dzieci z domów dziecka w Polsce. Tym razem całość zysku ze sprzedaży unikatowych koszulek została przeznaczona na zakup tabletów dla dzieci z placówek wychowawczych w całej Polsce. Finał akcji 1 czerwca w Dzień Dziecka.

Tegorocznych projekt koszulek opracowała Zosia Ślotała, modelka, polska stylistka i absolwentka Istituto Europeo di Design w Mediolanie, która pracowała przy wielu sesjach do znakomitych magazynów, a także współpracowała m.in. z Łukaszem Jemiołem.

W zeszłorocznej edycji koszulki z hasłem I WEAR I SHARE  projektował Wojtek Haratyk, który od lat rozwija estetykę urban dandy. W 2010 roku zadebiutował on na OFF Festival w Kielcach, pokazując kolekcję męską, za którą otrzymał wyróżnienie. Trzykrotnie prezentował swoje ubrania podczas autorskich pokazów w ramach łódzkiego Fashion Week Poland.  To właśnie on wyznaczył Zosię Ślotałę do kolejnej edycji projektu.

Do promocji akcji zaangażowało się wiele gwiazd m.in. Joanna Koroniewska, Maria Sadowska, Karina Kunkiewicz, czy Łukasz Talik.

Koszulki #THFHERO I WARE I SHARE można było nabyć za pośrednictwem oficjalnych kanałów dystrybucji, czyli strony internetowej www.thfhero.com, oraz w salonach  Trendy Hair Fashion w całej Polsce, a także w wybranych punktach partnerskich

Kampania I WEAR I SHARE organizowana  2019 roku miała na celu sfinansowanie zakupu tabletów dla dzieci z domów dziecka. Każdego roku środki przeznaczone są na inne potrzeby. W poprzednich latach zakupiono już obuwie sportowe dla dzieci, a także komputery przeznaczone do celów edukacyjnych. Celem akcji jest także pokazywanie innym, że pomaganie jest trendy, a każdy może stać się bohaterem dnia codziennego pomagając i zachęcając innych do udziału w akcji #thfhero.