Zamknięcie w domu jest chyba najtrudniejsze w zawodach zorientowanych na ludzi, takich jak fryzjerstwo, gdzie styliści są przyzwyczajeni do osobistych interakcji i pracy z klientem.
Jednak kreatywność fryzjerów, mimo blokady, nie zna granic, czego dowodem jest gwałtowny wzrost liczby postów i zaangażowania na Instagramie, otwartym forum o globalnym zasięgu, gdzie ludzie pojawili się w rekordowej liczbie, aby się uczyć, czerpać inspirację lub po prostu spędzają czas w dobrym towarzystwie.
Jak widzieliśmy w ostatnich tygodniach na naszej stronie @esteticamagazine, posty te zawierają wszystko – od samouczków wideo po zabawne i inspirujące memy – wszystko to ma na celu pobudzanie kreatywności, zachęcanie do eksperymentowania, rozwijanie kompetencji i po prostu wsparcie moralne.
Magazyn Estetica zebrał próbkę najbardziej lubianych zdjęć na naszej stronie na Instagramie, odzwierciedlając burzliwy wybuch kolorów, cięć i cekinów, który nadal świadczy o niezachwianym duchu profesjonalistów fryzjerskich.