Davines wspiera i edukuje fryzjerów

1367

Marka Davines poszerzyła ofertę edukacyjną skierowaną do fryzjerów o platformę na urządzenia mobilne DavinesEDU. To codzienna dawka inspiracji, dostęp do szkoleń wideo, porady dla biznesu fryzjerskiego, ale nie tylko. Co jeszcze czeka na uczestników programu?

Na ścieżce edukacji Davines

Integralnym obszarem działalności Davines, włoskiego producenta profesjonalnych kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów, jest edukacja fryzjerów. W tym celu marka, obecna w Polsce już od 11 lat, organizuje szkolenia z zaangażowaniem krajowych Trenerów Davines oraz członków brytyjskiej Akademii Allilon, którzy uczą, w jaki sposób poprawiać jakość wykonywanych usług – koloryzacji, strzyżenia i pielęgnacji. Spotkania odbywają się zarówno w warszawskiej Akademii Davines More Inside House, jak i salonach w całej Polsce. W związku z dużym zainteresowaniem ofertą edukacyjną firma Sustainable Beauty, polski dystrybutor marki, opracowała unikalne narzędzie do przekazywania wiedzy i rozwijania umiejętności pasjonatów fryzjerstwa – platformę online DavinesEDU. Program skierowany jest nie tylko do osób współpracujących z Davines, ale także do wszystkich chcących doskonalić swój warsztat.

Pakiet korzyści DavinesEDU

Platforma DavinesEDU oferuje dostęp do edukacji i inspiracji fryzjerskich z poziomu urządzeń mobilnych. Uczestnicy mogą wziąć wirtualny udział w szkoleniach, także transmitowanych na żywo, w wykonaniu mistrzów z Akademii Allilon, jak i krajowych trenerów Davines, m.in. Tomasza Bronowickiego, Małgorzaty Piechocińskiej, Adama Żolika. Na platformie udostępniane są materiały wideo, które można odtwarzać w dowolnym miejscu i czasie. Na członków DavinesEDU czekają również angażujące aktywności jak quizy i misje. Wprowadzenie grywalizacji urozmaica zdobywanie rzetelnej wiedzy i rozwijanie kreatywności. Dla najbardziej zaangażowanych uczestników przewidziano nagrody w postaci produktów, akcesoriów, materiałów fryzjerskich, a także bonów na szkolenia. Za pośrednictwem narzędzia społeczność Davines otrzymuje priorytetowo informacje o specjalnych ofertach handlowych, nowościach produktowych, kolekcjach i planowanych wydarzeniach. Dzięki platformie salony uzyskują dostęp do dedykowanych poradników i rozwiązań wspierających biznes fryzjerski w obszarze prawnym, finansowym, marketingowym i organizacyjnym. DavinesEDU to także źródło codziennych inspiracji i wskazówek, jak poprawiać jakość życia zawodowego profesjonalistów z branży fryzjerskiej. To miejsce do wzajemnej wymiany doświadczeń i umiejętności, zgłębiania tajników dbania o włosy i doskonalenia rzemiosła w najbardziej komfortowy z możliwych sposobów.

Opinie członków DavinesEDU

Innowacyjna platforma do edukacji online bogata jest w korzyści, które marka Davines przygotowała z myślą o profesjonalistach chcących podnosić poziom fryzjerstwa w Polsce. Co o programie sądzą jego uczestnicy?

Edukacja za pośrednictwem smartfona – bardzo fajny pomysł ze względu nawet na to, że w dzisiejszych czasach telefon w pewnym sensie to małe narzędzie pracy. Aplikacja zachęca do rozwiązywania zadań i uczestnictwa w wirtualnych szkoleniach prowadzonych przez trenerów marki. Podoba mi się kreatywne podejście Davines w edukacji fryzjerów.

Elżbieta Wąsik, salon La Carre w Jeleniej Górze

– Wszystkie materiały na DavinesEDU są bardzo przydatne i inspirujące. Najlepsze są quizy, gdyż można sprawdzić swoją wiedzę, ale też często dowiedzieć się czegoś nowego np. z zakresu pielęgnacji czy stylizacji włosów. Niektóre misje są trudniejsze, a niektóre łatwiejsze, jednak zadania zawsze są zróżnicowane.

Angelika Poznar, salon Studio 84 w Jeleniej Górze

Jak dołączyć do programu?

Szczegóły DavinesEDU można znaleźć na stronie www.davines.edu.pl. Aby wziąć udział w programie, należy wypełnić formularz dostępny na dedykowanej witrynie. Następnie na wskazany adres e-mail zostanie wysłany link aktywujący konto. O dostęp do platformy można również zapytać Consulente Davines.

***

Davines – włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Firma nieustannie się rozwija. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w 85 krajach świata. Hair Art Director marki Davines jest Tom Connell – brytyjski fryzjer i stylista fryzur, były członek akademii Trevor Sorbie.

Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – Davines uczestniczy w projekcie Zero Impact Life Gate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.

Więcej informacji: www.davines.com/pl oraz www.facebook.com/davinespolska