Goldwell ogłasza Global Creative Awards

140

 

 

Nowy, międzynarodowy konkurs ukazujący nieograniczoną kreatywność Goldwell.

 

Rok 2020 jest dla Goldwell rokiem zmian, podczas którego wprowadzi Global Creative Awards – zupełnie nowy międzynarodowy konkurs skupiony całkowicie na kreatywności. Konkurs jest nową odsłoną Color Zoom Challenge – konkursu światowych trendów od Goldwell. „W przeszłości zapraszaliśmy fryzjerów z całego świata do udziału w Color Zoom Challenge i do pokazania własnej interpretacji obecnej kolekcji Goldwell. W 2020 przyszedł czas, by iść o krok dalej – chcemy dać naszym stylistom okazję do przedstawienia swojej pełnej kreatywności bez żadnych ograniczeń,” John Moroney, wiceprezes Kao Salon. Główna różnica w nowym konkursie Global Creative Awards polega na tym, że styliści mogą teraz przedstawić swoją własną wizję, zamiast bazować na aktualnej kolekcji trendów od Goldwell.
Według Moroney’a „dzisiejsi styliści chcą pokazywać swoje unikalne wizje zamiast kopiować czyjeś inspiracje. Wierzymy, że nadszedł czas, by pokazać światu, co może zdziałać prawdziwa kreatywność: wyobrazić, stworzyć i zainspirować. Teraz chcemy to celebrować. Oni mają talent, my mamy dla nich scenę.” Zaczynając w 2020 roku, styliści mogą konkurować na dwa sposoby – w trzech różnych kategoriach technicznych oraz w czterech nowych kategoriach prasowych.

KATEGORIE TECHNICZNE
Rozpoczynają się sesją fotograficzną, a kończą pokazem na żywo. Przez lata, konkurs Color Zoom Challenge zainspirował tysiące stylistów, a teraz wkracza na nową, ekscytującą ścieżkę.
// nowy kolorysta roku
By pokazać światu, że wiek nie jest warunkiem twórczej doskonałości oraz wykazać się talentem i umiejętnościami technicznymi. Ta kategoria jest przeznaczona dla stylistów z mniej niż pięcioletnim doświadczeniem.
// kreatywny kolorysta roku
W tej kategorii styliści przedstawiają swoją wizję za pomocą oszałamiającej fotografii, a następnie odtworzą ją podczas międzynarodowego konkursu na żywo. Ta kategoria jest otwarta dla wszystkich stylistów z pasją i chęcią do konkurowania w świecie koloru.
// kreatywny mistrz strzyżeń roku
Ta nowa kategoria jest dla wszystkich fryzjerów, chcących pokazać światu, że ich praca jest ponadprzeciętna i gotowych konkurować w precyzyjnym strzyżeniu. Uczestnicy konkurencji technicznych muszą najpierw przejść poziom krajowy. Następnie przechodzą dalej do etapu międzynarodowego.

KATEGORIE PRASOWE – NOWE
Cztery nowe, ekscytujące kategorie oparte wyłącznie na ocenie zdjęć, celebrujące kreatywność.
// męski stylista roku
Styliści pokażą swoją biegłość i ekspertyzę w stylizacji męskiej, goleniu i pielęgnacji poprzez stworzenie kolekcji nowoczesnych męskich wizerunków.
// zespół stylistów roku
Ta kategoria to idealna okazja, aby pokazać kreatywność całego zespołu i stworzyć kolekcję, która reprezentuje wspólną wizję i siłę całej grupy.
// awangardowy stylista roku
By wygrać tę nagrodę, styliści muszą przekroczyć granicę konwencjonalnego fryzjerstwa i odważyć się być inspiracją przez kolekcję swojej wizjonerskiej pracy.
// prasowy kolorysta roku
W tej kategorii styliści muszą wyrazić swoją wizję kolorem i stworzyć kolekcję barw, która pokazuje kreatywność, precyzję i wizję.

Uczestnicy kategorii prasowych konkurują globalnie w oparciu jedynie o ocenę zdjęć.

Zwycięzcy każdej z kategorii zasługują na uznanie i nagrodę za swój kreatywny wysiłek. Poza trofeum, otrzymają globalną relację prasową od Goldwell oraz możliwość wzięcia udziału w sesji zdjęciowej Goldwell (kategorie techniczne) i nagrodę pieniężną (kategorie prasowe). Zwycięzcy pierwszych Global Creative Awards zostaną ogłoszeni podczas Kao Salon Global Experience Event, które odbędzie się w Amsterdamie w październiku
2020 roku.

Więcej informacji uzyskasz na stronie www.goldwell.pl oraz u Przedstawicieli Handlowych Goldwell.