Moroccanoil wprowadza rewolucję w dbaniu o włosy farbowane

293

Rozmowa z Rafałem Krajewskim, Artistic Managerem Moroccanoil Polska, o nowości w ofercie marki – usłudze Color Complete i nie tylko.

Ciężko ustalić termin i czas na rozmowę z Tobą Rafale. Czy tak właśnie wygląda Twoje życie? Ciągle w biegu?

Rzeczywiście nie jest łatwo z czasem. Ogromna ilość obowiązków, ciągłe podróże i dodatkowo sezon Fashion Week w istocie definiuje wygląd mojego dnia, tygodnia czy w dłuższej perspektywie miesiąca. Jest mi natomiast bardzo miło, że udało nam się spotkać i porozmawiać, bo jest o czym.

Ciągły rozwój Moroccanoil to jest, jak rozumiem, dokładnie Twoje zajęcie?

Tak. Dużo czasu spędzam na doskonaleniu Działu Edukacji marki. Próbuję połączyć w jeden głos różnorakie osobowości będące częścią mojego teamu. W końcowym rozrachunku najważniejsze jest, by nasi odbiorcy dostali spójną i wyczerpującą informację – tak bardzo potrzebną dziś do pracy z produktami Moroccanoil. Spotykamy sie również w bardzo specjalnym czasie dla marki. Otóż kiedy dokładnie 10 lat temu wprowadzaliśmy nasz flagowy produkt na rynek – Kurację Moroccanoil do każdego rodzaju włosów, ludzie nie dawali nam szans. Dziwili się wręcz, że w portfolio mamy tylko produkt olejowy do włosów. Przypomnę, że byliśmy jedyną i pierwszą marką, która użyła oleju w kosmetyce do pielęgnacji włosów. Fakt, iż w naszym przypadku mówimy o arganie, czyli złocie Maroka, sprawił, że marka została wyniesiona na szczyt i tam już pozostała.

W ciągu tych lat wachlarz produktów Moroccanoil bardzo się rozwinął.

To prawda. Jesteśmy w stanie znaleźć sensowne i szybkie rozwiązanie dotyczące każdego ewentualnego problemu, jaki mogą stworzyć nasze włosy. Począwszy od efektów objętości, przez nawilżenie, a na mocnej, proteinowej odbudowie kończąc. Wszystkie kosmetyki Moroccanoil są łatwe w zastosowaniu, nie wymagają skomplikowanych technik nakładania. Chcieliśmy dać naszym odbiorcom łatwy, przyjemny i o zniewalającym zapachu produkt, który będzie idealnym towarzyszem każdego dnia. Musisz przyznać, że nam się to udało.

Jak najbardziej! Dziś trudno sobie wyobrazić świat bez Moroccanoil.

No właśnie. Byliśmy pierwsi – ci, którzy wykorzystali olejek arganowy w kosmetyce włosów i dziś, po 10 latach, znów triumfujemy.

To znaczy?

Spotykamy sie w czasie światowej premiery naszego nowego dziecka. W Polsce pokazaliśmy je na scenie podczas Hair Forum w Warszawie. Mówię tu o absolutnym hicie na rynku fryzjerskim. To ponowna rewolucja, tym razem dotykająca pięknego koloru.

Powiesz coś więcej?

Moroccanoil przygotował zupełnie nowy serwis salonowy Color Complete. Jest to oparty na technologii ArganID™ system działający na odbudowę i scalanie wiązań włosowych. Każda oksydacyjna koloryzacja łamie jonowe pokrycie łuski włosa. Color Complete całkowicie odbudowuje wnętrze i dokleja wiązania zewnętrzne.

Brzmi obiecująco, ale na rynku jest dużo produktów typu plex. Czy to jeden z nich?

Nie. W przeciwieństwie do innych specyfików, Color Complete nie jest mieszalny w dosłownym tego słowa znaczeniu z żadną masą farbującą. Nie będzie zatem mógł sprawiać trudności z użyciem. Ponownie stworzyliśmy prosty w obsłudze produkt, z którym da sobie radę każdy stylista fryzur, każdy kolorysta. Jednocześnie, co ważne, jak zawsze lubimy się z każdym systemem koloryzacji innych firm, więc dajemy nieskończoność w użyciu. Color Complete to serwis oparty na chemicznej odbudowie wiązań wewnętrznych, a przez wprowadzenie arganii do wnętrza włosa na zasadzie przyciągania jonów sklepiamy włos w jedną całość, co daje efekt utrzymania świeżego koloru nawet po 10-15 myciach.

Czy dobrze usłyszałam, że wprowadzacie olej arganowy do wnętrza?

Zgadza się. Na tym polega ta rewolucja. Udało nam się znaleźć sposób na transport nanokapsuł oleju arganowego do samego rdzenia włosa. To absolutny przełom w dziedzinie koloryzacji i pielęgnacji włosów.

Czy sprawdza się przy użyciu środków koloryzujących różnych firm?

To właśnie kolejny as, który firma wyciąga z rękawa. Jesteśmy kompatybilni z absolutnie każdym oksydacyjnym systemem koloryzacyjnym dostępnym na rynku. Najważniejsze dla Moroccanoil jest utrzymanie pełnowartościowego i lśniącego koloru przez cały czas.

Jak wpłynie to na rynek konsumencki? Czy wydłuży to czas między koloryzacjami klientów salonowych?

Nie ma to nic wspólnego z czasem pomiędzy usługami ponownych koloryzacji klientów. Jako koloryści możemy jednak dać gwarancję satysfakcji, a co za tym idzie postawić znak nieskończoności w zadowoleniu klientów.

Rafał Krajewski

Rafał Krajewski
Artistic Manager, JBS Optima/Moroccanoil
Jako jedyny polski stylista fryzur ukończył w Nowym Jorku specjalistyczny kurs edukacji Moroccanoil dla trenerów. Od najmłodszych lat pasjonował się tańcem towarzyskim, który pomógł mu rozwinąć poczucie piękna i unikalnej estetyki. Po długiej drodze zdobywania wiedzy (w tym w stricte marketingowym zakresie), dokonał kompletnej metamorfozy życia i zajął się fryzjerstwem. Od wielu lat współpracuje z prestiżowymi salonami w Polsce. Nadal szkoli się u najlepszych z branży fryzjerskiej – London Academy Toni&Guy i z nimi współpracuje. To tam ubiegał się o mistrzowskie tytuły. Oprócz codziennej pracy w jednym z warszawskich salonów, stylizuje do sesji zdjęciowych, pokazów mody, filmów fashion. Wśród swojej międzynarodowej klienteli zgromadził rzesze ambasadorów, stylistów i gwiazd show-biznesu. Wszyscy oni dostarczają mu inspiracji do tworzenia nowych stylów oraz dają ogromne zadowolenie z pracy.

DSD de Luxe