Naturalna elegancja była motywem przewodnim dla fryzur przygotowanych przez trenerów Davines podczas pokazu najnowszej kolekcji Tomaotomo – La Dorothée. Wydarzenie odbyło się 17 kwietnia 2018 r. w zabytkowych wnętrzach hotelu Bellotto. Davines był partnerem pokazu.
#LaDorothée to kwintesencja luksusu i elegancji. Do przygotowania kolekcji projektant wykorzystał doskonałe jakościowo tkaniny pochodzące z uznanych szwajcarskich i francuskich fabryk, w których zaopatrują się światowe domy mody tj. Prada, Fendi, Chanel czy Louis Vuitton. Zobaczyliśmy tu m.in. jedwabie, gipiury, pawie pióra w mieniących odcieniach, czy efektowne hafty tworzące mozaikowe wzory.
W trakcie pokazu można było podziwiać zmysłowe kreacje o różnorodnych formach, które stworzyły spójny spektakl. „To historia o modzie, którą opowiadam współczesnej kobiecie, kochającej niezapomniany urok lat 50. i 60.” – mówi Tomasz Olejniczak. – „W kolekcji dominują suknie i sukienki, ale nie zabrakło tu także płaszczy, żakietów, spodni i zestawów codziennych w bardzo luksusowym wydaniu”.
„Najnowsza kolekcja Tomaotomo to bogactwo pięknych kolorów oraz struktur. Fryzury miały podkreślać jej subtelność, mieć naturalny sznyt. Miały być tłem doskonałym. Aby osiągnąć ten efekt, włosy były czesane miękko na szczotkę okrągłą, a potem lekko pofalowane przy użyciu prostownicy. Dzięki temu fryzury były delikatnie wystylizowane i pracowały razem z modelką” – zdradza Katarzyna Budzikowska-Kuraś, trener Davines.
Do stylizacji fryzjerzy używali kosmetyków z linii More Inside oraz Your Hair Assistant. Świetnie sprawdziła się m.in. mgiełka nabłyszczająca Shimmering Mist More Inside, która zapobiega puszeniu się włosów oraz ich elektryzowaniu, a podczas pokazu sprawiła, że włosy modelek pięknie lśniły i pozostały lekkie.
Drugim kosmetykiem, którego najczęściej używali fryzjerzy, był lakier z linii Your Hair Assistant – Perfecting Hairspray. To dyskretny spray o średnim utrwaleniu, zapewnia długotrwałe wykończenie fryzury, pozwalając włosom naturalnie się poruszać. Nie obciąża włosów, dzięki czemu możliwe było uzyskanie bardzo naturalnych efektów.
Zespół fryzjerów stworzyli trenerzy Davines, szkolący w Akademii Davines w Warszawie: Katarzyna Budzikowska-Kuraś, Karolina Sztejn, Małgorzata Piechocińska, Magdalena Grabowska-Romanko, Agnieszka Szwejkowska, Damian Drzyzga oraz Michał Truchanowicz. Davines był partnerem pokazu.
Davines – włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Firma nieustannie się rozwija. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w 95 krajach świata. Dyrektorem artystycznym marki jest Angelo Seminara – czterokrotny zdobywca wyróżnienia British Hairdresser of the Year, współpracujący z największymi projektantami. Angelo zdobył międzynarodową sławę dzięki swojej pracy za kulisami wybiegów w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie oraz Mediolanie, jak również poprzez współpracę z domami mody, m.in.: Chanel, Hermes, Dolce&Gabbana czy Vivienne Westwood.
Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – Davines uczestniczy w projekcie Zero Impact Life Gate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.
Więcej informacji: www.davines.com/pl oraz www.facebook.com/davinespolska