French Touch 2019

845

La belle vie! To już 5 edycja French Touch w Polsce!

Serce La Biosthetique bije francuskim rytmem, dlatego marka została partnerem wydarzenia French Touch 2019!

Tej jesieni wraz z La Biosthetique będziemy mieli możliwość po raz kolejny celebrować przyjaźń polsko-francuską. W ramach akcji organizatorzy starają się przybliżyć francuską kulturę, gastronomię, modę czy kino. Niezmiennie stawiają również na pielęgnowanie pięknej i uniwersalnej wartości jaką jest przyjaźń.

W dniach 23.09-25.10.2019 przeżyj z La Biosthetique wyjątkową podróż bez przekraczania granic. W ramach French Touch La Biosthetique przeprowadza dwie akcje promocyjne. W ramach jednej z nich partnerskie salony fryzjerskie będą oferowały zabieg Protection Cheveux Complexe (PCC) w promocyjnej cenie. PCC to unikalny system pielęgnacyjny z rewolucyjnym, molekularnym kompleksem składników aktywnych chroniących włosy zarówno od środa jak i z zewnątrz. Ponadto marka La Biosthetique przygotowała również gratisowe produkty, które będą dodawane do zakupów w wybranych salonach.

Ważnym punktem akcji jest Show French Touch odbywające się 12 października w Teatrze Wielkim w Warszawie. W tym roku będziemy świadkami niesamowitego wydarzenia. Po raz pierwszy w Polsce, po raz pierwszy w Operze Narodowej wystąpi kabaret Moulin Rouge świętujący 130 lecie swojego istnienia. Ponadto wieczór uświetnią wystąpienia takich gwiazd jak m.in. Laurent Voulzy, Ewa Farna, Marina Kaye czy Grzegorz Hyży. La Biosthetique jako prestiżowa marka angażuje się również w organizację Akcji Artystycznej- 12 października Artistique Team marki będzie pracował na backstage-u w ramach Show French Touch z TVN.

Ponadto specjalnie na tę okazję marka La Biosthetique uruchamia stronę internetową www.labiosthetique.pl. Odsłona nowej witryny umożliwi nie tylko przejrzysty dostęp do oferty marki La Biosthetique, ale przede wszystkim pozwoli na szybkie wyszukiwanie salonów fryzjerskich, w których można nabyć ich produkty. Wyszukiwarka Salonów to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów końcowych, którzy chcą kontynuować pielęgnację w domu.