Andrzej Kawulok

88
Andrzej Kawulok, Kemon
Andrzej Kawulok, Kemon

Kolekcja na 2019 rok będzie bardzo kobieca. Więcej zdradzimy podczas premiery w Nosalowym Dworze w Zakopanem 31 marca 2019 roku.

Dyrektor kreatywny marki Kemon, Andrzej Kawulok, specjalnie dla Estetica Polska, opowiada o mijającym roku w marce Kemon, kolejnej odsłonie kolekcji i planach na nadchodzący rok.

Jak możesz podsumować rok 2018 w marce Kemon?
Rok 2018 w marce Kemon był dla mnie bardzo intensywny. Odwiedziłem prawie setkę salonów gdzie dzieliłem się moim doświadczeniem ze wspaniałymi osobami z dużym potencjałem, w całej Polsce. Przygotowałem wraz z moją grupą Instruktorów dwie wyjątkowe kolekcje Avalon oraz dwa niesamowite wydarzenia na których były one promowane, wraz z Richard Thompson’em oraz zespołem ITALIAN TOUCH z Włoch.

Co wyróżnia kolekcję Avalon#19 ? Jakie jest jej przeslanie?
Kolekcja Avalon ma inspirować. Jej przesłanie to moda w każdym tego słowa znaczeniu. Zawsze prezentujemy dwa skrajne nurty w modzie oraz dodatkowo od tego roku kolekcję Salon Look czyli efekty bardziej casualowe, na co dzień, które w prosty sposób można wprowadzić do codziennej pracy w salonie.

Ruszyły prace nad nową kolekcją Avalon#20. Proszę zdradź coś więcej na temat przygotowania nowej kolekcji? Kiedy i gdzie będzie premiera? Czy przygotowujecie jakąś niespodziankę w związku z tym?
Kolekcja na 2019 rok będzie bardzo lekka i kobieca. Więcej zdradzimy podczas premiery w Nosalowym Dworze w Zakopanem 17 marca 2019 roku na którą już teraz serdecznie zapraszam!

Jakie jest top 5 w produktach Kemon i dlaczego?
Dla mnie wszystkie są TOP. Nie sposób wybrać 5. Sądzę, że każdy ma swoje ulubione produkty z oferty marki Kemon, natomiast z pewnością każdy z osobna sprawdza się idealnie w swojej roli. Dobór produktów nie świadczy o tym, że inny jest gorszy, odzwierciedla to jedynie indywidualny styl fryzjera.

W ofercie Kemon są już eko produkty? Czy to Twoim zdaniem moda czy konieczność?
Moda czy konieczność ? Nie posiadanie takich produktów to zamykanie się na bardzo szeroką grupę klientów. Inaczej mówiąc strzelamy sobie w kolano. Sam prowadzę własną pracownię i nie wyobrażam sobie w obecnych czasach, aby zabrakło u mnie ekologicznych produktów.

Jakie plany na 2019? Zarówno w roli instruktora marki jak i na co dzień w twoim salonie ?
2019 dla mnie to nadal kontynuacja projektów, które robię na co dzień. Wsparcie marki, jej rozwój pod względem wizerunkowym i artystycznym. Pragnę aby edukacja fryzjerów w Polsce weszła na jak najwyższy poziom, dlatego sam też często poświęcam również mój prywatny czas przy projekcie HairPhilosophy, który możecie śledzić na moim funpage’u na Facebooku.

Andrzej Kawulok
Dyrektor Artystyczny Marki Kemon
Kawulok Atelier, Bielsko-Biała
Pełen pozytywnej energii zamienia zwyczajne życie w sztukę. Odrzuca szarość codzienności na rzecz kreacji. Wyróżnia go przyjemność tworzenia, przekraczanie ograniczeń wyobraźni. Włosy są dla niego tworzywem, z którego kreuje nową jakość. Praca, także z Marką Kemon wpłynęła na jego unikatowy styl, stanowiący połączenie klasyki i nowoczesnej stylizacji.